Support & Customer Success medewerker
Om ons team te versterken zijn we momenteel op zoek naar een support & customer success medewerker. In deze functie zal je voornamelijk eerstelijns support bieden en nieuwe klanten begeleiden bij hun opstart.
Een greep uit jouw takenpakket
- Eerstelijns support
- Installaties en onboardings
- Knowledge base verder uitbouwen en onderhouden
- Caseware Academy verder uitbouwen en onderhouden
- QA: testing cloud en desktop producten
Profiel
- Je hebt 2-3 jaar relevante werkervaring
- Je spreekt vloeiend Nederlands en je hebt een goede kennis Frans en Engels
- Je houdt ervan om zowel in teamverband als op zelfstandige basis te werken
- Je hebt affiniteit met ICT en een basiskennis ICT infrastructuur
- Je krijgt energie van contact met klanten en het oplossen van problemen
Wat we bieden
- Marktconforme verloning;
- Een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering,...);
- Een inspirerende werkomgeving en degelijk werkmateriaal (o.a. laptop, smartphone naar keuze, …);
- En vooral een dynamische omgeving waarin je constant uitgedaagd wordt en bijleert.
Interesse? Stuur je motivatie en cv naar jobs@caseware.be